Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Co hledáte?

Pravidla režimu práce na HOME OFFICE a jeho úskalí z hlediska BOZP

Termín: 5. 4. 2022 v 9 – 14 hod.
Místo konání: Zlín, Vavrečkova 5262 (budova č. 23, sídlo KHK ZK)
Lektor: Judr. Ing. Magda Janotová, LL. M.

V současné době se do popředí stále častěji dostává téma flexibility v práci a využití technologií pro vzdálenou komunikaci v týmech i s klienty či obchodními partnery. Jednou z možností je využití institutu tzv. home office. V současné době proto tato práce z domova přestává být vnímána jen jako benefit, nýbrž jako nutnost, jak zachovat plynulé fungování firmy a pracovních činností. Zaměstnavatele však musí i při této formě zaměstnávání zajistit BOZP stejně, jako by byl zaměstnanec na pracovišti zaměstnavatele.

Cíl semináře: Na tomto semináři získáte orientaci v základních pravidlech výkonu práce z domova spolu s možností využití. Dozvíte se, jak efektivně nastavit režim práce z domova, jaké dokumenty následně připravit a hlavně jak zajistit bezpečnost a ochranu zdraví při práci zaměstnance a jak řešit pracovní úraz tohoto zaměstnance. Seminář poskytne odpovědi na časté otázky a praktické rady.

Seminář je určen všem zaměstnavatelům, zejména personalistům, pracovníkům BOZP, právníkům, účetním a i statutárním zástupcům a ředitelům

Obsah webináře:
•    Dohoda o výkonu práce z domova, doporučený obsah
•    Dokumentace při využití home office
•    Rozvrhování a evidence pracovní doby
•    Přesčasy a pracovní pohotovost
•    Náklady spojené s výkonem práce z domova a jejich kompenzace
•    Zajištění BOZP
•    Pracovní úraz v době „home office“
•    Zproštění se povinnosti k náhradě odškodnění
•    Ochrana osobních údajů v souvislosti s pracovními činnostmi mimo pracoviště zaměstnavatele

Cena webináře: 1.000 Kč bez DPH (tzn. 1.210 Kč) pro členy KHK ZK, 2.000 Kč bez DPH (tzn. 2.420 Kč) pro nečleny KHK ZK.

Účastníkům bude poskytnuto občerstvení.

Přihlásit se můžete do 31.3.2022 e-mailem na info@khkzk.cz, nebo přes formulář.

Přihlášku lze zrušit nejpozději 3 pracovní dny před konáním akce na elektronickou adresu organizátora. Organizace má právo vyslat náhradníka (vhodné je upozornění organizátorů). Při neomluvené neúčasti nebo zrušení přihlášky v kratší lhůtě než 3 pracovní dny před datem konání semináře, bude účtován stornovací poplatek ve výši 100% účastnického poplatku.

Soubory ke stažení

Přihláška na akci

Zrušit přihlášku

Vyplněním a odesláním přihlášky souhlasím se zpracováním osobních údajů v nezbytném rozsahu.