V České republice se pečeť Superbrands uděluje od roku 2013, a to značkám, které mají skvělou pověst, zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.
„Zpráva o získání ocenění Czech Superbrands 2021 mě mile překvapila, nejprve jsem tomu ani nechtěla věřit. Dostáváme se na úroveň značek jako jsou Kaufland, Staropramen, Hamé nebo Marlenka, to mě velmi těší, je to pro nás velká pocta. Chápu to jako ocenění práce všech zaměstnanců naší společnosti,“ říká Jana Večerková, jednatelka společnosti Vest spol. s r.o., která stála u samotných začátků značky Vest v roce 1996.
„Naše radost je o to větší, protože Superbrands není soutěž, do které by se dalo přihlásit. Značky prochází složitým vícekolovým výběrovým řízením, o kterém ani samy neví, vítěze nakonec vybírá odborná porota složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií
a marketingového výzkumu. Získanou pečeť Czech Superbrands 2021 umístíme na naše výrobky a věříme, že to bude mít pozitivní vliv na jejich prodejnost,“ vysvětluje Luděk Stránský, marketingový manažer společnosti, který má na starosti rozvoj značky Vest.