Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Co hledáte?

Komunikace jako klíč k úspěchu

Datum konání: 9. 4. 2019
Čas konání: 9 – 13 hod.
Místo konání: Vavrečkova 5262 (budova č. 23, sídlo KHK ZK), Zlín

Dávno už neplatí, že dobré zboží se chválí samo. Jen kvalita a dovednosti nestačí, produkty i služby je třeba také umět „prodat“ a vědět, jak se svými klienty – současnými i potenciálními – pravidelně komunikovat. I v dnešní rychlé době e-mailů a sociálních sítí je v byznysu stále nenahraditelný osobní kontakt. Jednou z možností, která k osobním setkáním přímo vybízí, je účast na veletrzích a výstavách. Proto věnujeme tento seminář efektivní komunikaci ve spojení s tím, jak se prezentovat na veletrhu a jak v tomto prostředí zaujmout klienty i média. Seminář přinese spoustu praktických rad a zkušeností, včetně odpovědi na otázku, nakolik jsou si v komunikaci Češi a Slováci podobní či zda se v něčem výrazně odlišují.

  1. Veletržní prezentace
    • Veletržní prezentace součást marketingové komunikační strategie
    • Konkurence nebo spolupráce?
  2. Buďte vidět
    • V čem jste jedineční – elevator speech
    • Jednotný vizuální styl & dobrý nápad
    • Příprava a akce
    • Na co nezapomenout po veletrhu
    • E-newsletter – rady a tipy, jak na něj
  3. 3. Komunikujte s médii
    • Spolupráce s tiskovým střediskem
    • Na tiskovku, na stánek nebo jinam? aneb kam a kdy pozvat novináře
    • Pět pravidel, jak dobře napsat tiskovou zprávu
    • Tiskové konference (informace, soutěže, dárky i něco na zub)
  4. 4. Prezentace jako zážitek
    • Press tripy
    • Příklad z česko-slovensko-italské a česko-švýcarské praxe (cestovní ruch a gastronomie) – inspirace pro další obory

Lektor: Věra Staňková,
Věra Staňková vystudovala Fakultu žurnalistiky UK v Praze. Od r.1989 pracovala po dobu deseti let v médiích jako redaktorka, moderátorka, editorka, scénáristka, zejména v Českém rozhlase i České televizi. Absolvovala stáž v BBC v Londýně i studium na Suffolk College v britském Ipswichi. V současné době se zabývá poradenstvím v oblasti médií a komunikace, tvorbou marketingových a komunikačních strategií, řízením projektů a organizací workshopů a seminářů.

Seminář je pro účastníky zdarma.
Účastníkům bude poskytnuto občerstvení.
Seminář je hrazen z projektu: KONTAKTNÉ CENTRÁ ČESKO-SLOVENSKEJ HOSPODÁRSKEJ SPOLUPRÁCE
Kód projektu v ITMS2014+: 304031C838
Program Interreg V-A SK-CZ

Přihlásit se můžete do 4. 4.2019 e-mailem na miksanikova@khkzk.cz
nebo přes formulář na www.khkzk.cz.

Soubory ke stažení

Přihláška na akci

Zrušit přihlášku

Vyplněním a odesláním přihlášky souhlasím se zpracováním osobních údajů v nezbytném rozsahu.