Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Co hledáte?

Jak na Google Analytics a výkonností marketing - ZRUŠENO

Datum konání: 24.5.2019
Čas konání: 10 - 17 hod.
Místo konání: Studentské náměstí 1531, Uherské Hradiště

Cílem semináře je pomoci vám zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit, webových stránek a e-shopů. Sledování návštěvnosti webových stránek v současné době již nestačí, je třeba začít využívat Google Analytics naplno!

Seminář je určen obchodním zástupcům, majitelům firem, správcům e-shopů, marketingovým specialistům a dalším, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy.

Obsah semináře:

  • Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics
  • Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách
  • Co je to konverze a jak ji vypočítat, jak měřit hodnotu konverze z objednávek na e-shopu
  • Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
  • Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně
  • Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
  • Co to jsou Vícekanálové cesty
  • Jak pomáhají mikro-konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik
  • Jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat
  • Zjistíte, v jakých krocích nákupního košíku odcházejí návštěvníci z webu, a jak na to můžeme reagovat
  • Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (návratnost investic)
  • Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik (návštěvnost webových stránek, míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.)

Pro praktickou práci na tomto semináři si prosím vezměte svůj notebook a své přihlašovací údaje do Google Analytics, Google Ads a Skliku.

Lektor: Bc. Zbyněk HYRÁK

Cena semináře:
3.900 Kč bez DPH/osoba (4.719 Kč vč. DPH), seminář nelze platit hotově.

Přihlášku lze zrušit nejpozději 3 pracovní dny před konáním akce na elektronickou adresu organizátora. Organizace má právo vyslat náhradníka (vhodné je upozornění organizátorů). Při neomluvené neúčasti nebo zrušení přihlášky v kratší lhůtě než 3 pracovní dny před datem konání semináře, bude účtován stornovací poplatek ve výši 100% účastnického poplatku.

Platbu poukažte na účet KHK ZK do 17. 5. 2019: Československá obchodní banka, a.s., Č. ú. 2446268/0300, variabilní symbol:1412201802

Účastníkům bude poskytnuto občerstvení.

Přihlásit se můžete do 17. 5. 2019 e-mailem na malovana@khkzk.cz, telefonicky na tel.: 725 997 186 nebo přes formulář na www.khkzk.cz.

Přihláška na akci

Zrušit přihlášku

Vyplněním a odesláním přihlášky souhlasím se zpracováním osobních údajů v nezbytném rozsahu.