Typ akce: webinář
Termín konání: 16.2.2021 v 9 – 13 hod.
Lektor: Judr. Ing. Magda Janotová, LL. M.
V současné době se do popředí stále častěji dostává téma flexibility v práci a využití technologií pro vzdálenou komunikaci v týmech i s klienty či obchodními partnery. Jednou z možností je využití institutu tzv. home office. V současné době proto tato práce z domova přestává být vnímána jen jako benefit, nýbrž jako nutnost, jak zachovat plynulé fungování firmy a pracovních činností.
Cílem je:
Na tomto webináři získáte orientaci v základních pravidlech výkonu práce z domova spolu s možností využití. Dozvíte se jak efektivně nastavit režim práce z domova, jaké dokumenty následně připravit, parametry BOZP, jaké náklady bude zaměstnavatel kompenzovat, jak řešit rozvržení pracovní doby a jak to bude např. se stravenkami při home office a podobně. Seminář poskytne odpovědi na časté otázky a praktické rady.
Je určen:
Statutární orgány, ředitelé, manažeři, personalisti, podnikoví právníci
Program:
• Dohoda o výkonu práce z domova, doporučený obsah
• Dokumentace při využití home office
• Rozvrhování a evidence pracovní doby
• Přesčasy a pracovní pohotovost
• Zajištění BOZP
• Uplatnění překážek v práci na zaměstnance při home office
• Náklady spojené s výkonem práce z domova a jejich kompenzace
• Další souvislosti - stravenky, odměňování atd.
• Ochrana osobních údajů v souvislosti s pracovními činnostmi mimo pracoviště zaměstnavatele
Cena: 900 Kč bez DPH (tzn. 1 089 Kč) pro členy KHK ZK, 1.400 Kč bez DPH (tzn. 1 694 Kč) pro nečleny KHK ZK.
Přihlásit se můžete do 10.2.2021 e-mailem na info@khkzk.cz, nebo přes formulář výše.