Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

AI v praxi – inspirace přímo z firem

Kdy: 15. 5. 2025, 9:00 - 15:00
Kde:  RUDOLF JELÍNEK a.s., Razov 472, 763 12 Vizovice

Firmy ve Zlínském kraji čeká den plný inspirace, konkrétních postupů i odvahy udělat krok směrem k větší efektivitě, inovacím a rozvoji.

Téma
– Umělá inteligence v marketingu, HR, výrobě i každodenním řízení firem
– Automatizace, která šetří čas a odemyká potenciál týmů
– Technologie jako partner pro růst – nejen firemní, ale i lidský

Kdo vystoupí
David Fogl – MingleMinds s.r.o./ Continero Corp s.r.o.
Má za sebou praktické nasazení AI v marketingu, výrobě i analýze sportovních dat. Podělí se o kroky, které firmám rychle přinášejí měřitelné výsledky.
“Chci ukázat konkrétní postupy, jež z AI udělají každodenního pomocníka.”

Zuzana Julinová & Stanislav Štefánek – greiner packaging slušovice s.r.o
Společný talk o tom, jak AI mění personalistiku a práci s lidmi – od chytrého náboru přes promptování v ChatGPT až po reporting v Copilotu.
“AI je partnerem pro růst týmu i výkonu firmy.”

Michal Harásek – Tymbe, a.s.
Spoluzakladatel největší online platformy na brigádníky v Česku, kterou využívají firmy jako H&M, Zásilkovna nebo Makro.
Držitel ocenění Forbes 30 pod 30.
Ukáže, jak technologie a automatizace – včetně AI – zefektivňují nábor, komunikaci i každodenní operativu.

Michaela Greplová – Agama PRO s.r.o.
Hledá praktické cesty, jak může AI podpořit chod menší firmy – od marketingu po finance.
Ve svém týmu dokazuje, že nové nástroje nejsou hrozbou, ale cestou k větší lehkosti a efektivitě.
Chci inspirovat ostatní, aby si AI vyzkoušeli – třeba na malých úkolech, které ušetří čas.“

Vojtěch Barcuch – Continental Barum s.r.o.
Stojí za digitalizací výrobních linek jednoho z největších výrobců pneumatik.
Digitalizuje výrobu, nasazuje AI na senzory strojů, aby včas odhalila chyby, a odškolil přes 1200 kolegů v používání MS Copilota.

Hynek Cihlář – Aricoma Systems a.s.
Zkušený konzultant a stratég, který firmám pomáhá nasazovat AI a rozvíjet jejich týmy.
Ukáže, jak technologie posouvají byznys spolu s lidmi uvnitř organizace.

Adam Růžička – Objednáme s.r.o.   
Expert na automatizaci procesů pomocí Zapieru, Make a dalších AI nástrojů.
Přinese konkrétní příklady, jak se zbavit rutiny a uvolnit ruce pro klíčovou práci. 

Petr Ludvík – BAŤA, akciová společnost
Baťa už dnes využívá AI na světové úrovni téměř v každém oddělení – od virtuálních avatarů přes chytrá call centra až po interní vývojové projekty.
Petr chystá keynote, která ukáže, jak tato škála inovací mění zákaznickou zkušenost i firemní leadership. Highlight celého dne!

Co si odnesete?
Konkrétní postupy, nápady i odvahu začít – nebo zrychlit – digitální změny ve Vaší firmě.

 Atmosféra tradičního valašského areálu, silné příběhy z firemní praxe, a hlavně... žádná AI sci-fi, ale reálné přínosy.
 A protože jsme ve Vizovicích – ochutnávka valašského moku je samozřejmostí.

Kapacita je omezená – zaregistrujte se včas a buďte u toho!
Občerstvení zajištěno.

Cena: 1 590 Kč bez DPH pro členy KHK ZK, 2 590 Kč bez DPH pro nečleny KHK ZK.
Registrujte se do 8. 5. 2025 v horní části obrazovky.

Přihlášku lze zrušit nejpozději 5 pracovních dnů před konáním akce na elektronickou adresu organizátora. Organizace má právo vyslat náhradníka (vhodné je upozornění organizátorů). Při neomluvené neúčasti nebo zrušení přihlášky v kratší lhůtě než 5 pracovních dnů před datem konání semináře, bude účtován stornovací poplatek ve výši 100% účastnického poplatku.